loading...
عـــشـــق
نگین بازدید : 119 پنجشنبه 14 دی 1391 نظرات (1)

 

جای خالیش را نه کتاب پر می کند نه قهوه و نه سیگار ، من دلم اینترنت پر سرعت می خواهد !!!
.
.
.
.
.

مناجات یک ترک با خدا : خدایا گناهان من رو فقط تو دیدی ، تو هم شتر دیدی ندیدی !!!
.
.
.
.
.
فقط زن ایرانی می تونه با هیکل قلمبه ، مو های شونه نزده ، با بوی قرمه سبزی از آشپزخونه بدو بدو برای دیدن صحنه معرفی ملکه زیبایی 2012 بیاد و با اعتماد به نفس کامل بگه : این کجاش خوشگله ؟؟؟
.
.
.
.
.
راز و نیاز یک لر با خدا : خدایا می دونم خیلی دوسم داری ولی من نامزد دارم !!!
.
.
.
.
.

یارو صبح تا شب توخیابون مخ می زنه،
شب تا صبح تو فیس بوک
بعد می گه دنبال نیمه گمشده ام می گردم
آخه لامصب پازل هزارتیکه هم بودی تاحالا تموم شده بود
 
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 230
  • کل نظرات : 60
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 27
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 32
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 61
  • بازدید ماه : 53
  • بازدید سال : 509
  • بازدید کلی : 14,355